۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

جملات قصار !

بهتر دیدم در این اخرین روزهای سال جملات قصاری را بازتاب دهم که بازتاب دهنده افکار متولیان و اداره کنندگان مملکت ما می باشد.شاید این روزهای اخر خنده بر لبانتان نقش ببندد!

1) رييس دانشگاه آزاد اسلامی درنشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی اتحادیه های اول، دوم و سوم تشکل های دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پروژه موفق نظام جمهوری اسلامی است، گفت: افراد بسیاری اعم از مسوولان، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی برای به ثمر رسیدن مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کردند. وی ادامه داد : داشتن سه ونیم میلیون فارغ التحصیل و بیش از یک میلیون و 500 هزار دانشجو دستاورد عظیمی در توسعه آموزش عالی کشور است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.(متن کامل را اینجا بخوانید)

حالا کسی نیست از آقای دانشجو بپرسد سه و نیم میلیون فارغ التحصیل الان در حال چه کاری هستند .غاز می چرانند یا اردک پرورش می دهند؟!
2) امید حسینی در وبلاگ «آهستان» نوشت:
حدودا دو سال و نیم پیش با آقای احمدی نژاد خداحافظی کردم. یک سال پیش هم با احمدی نژادی‌ها. البته بعضی‌ها‌ فورا این دومی را به حساب توبه‌ام از رای به احمدی‌نژاد گذاشتند، با اینکه آن لحظه منظورم این نبود. ولی الان از رای خودم به آقای احمدی‌نژاد توبه می‌کنم. یعنی پشیمانم. مطمئنا اگر انتخابات سال ۸۸ دوباره برگزار شود، دیگر به ایشان رای نمی‌دهم. (اینجا بخوانید)
این آقای حسینی گویی فکر می کنند رای دادن یا ندادن ایشان به احمدی نژاد ان هم با برگرداندن ساعت شنی معادله ای را عوض می کند!شاید هم عوض می کند!!
3) عزت‌الله ضرغامی در مراسم افتتاح سامانه تلویزیون دیجیتال در چند استان گفت مردم با اعتماد به شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران به هزاران شبکه‌های اهریمنی غلبه کردند و این غلبه را با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند.
آقای ضرغامی هراز چند گاهی از این لطیفه ها بیان می کند . این را به حساب لطیفه آخر سالش بگذارید!
4)رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تإکید بر این موضوع که احمدی‌نژاد به هیچ یک از سئوال‌ها پاسخ نداد، گفت: من نمره قابل قبولی به ایشان نمی‌دهم. اینکه بیاییم با لحنی صحبت کنیم که عده‌ای در خارج از کشور هورا بکشند این مکانیزم شایسته‌ای نیست و من به احمدی‌نژاد از صفر می‌دهم.
خوب بدهید مگر آب از آب تکان می خورد!
5)احمدی نژاد در صحن مجلس:در نقاط مختلف دنیا نظام ارباب و رعیتی است در حالی که هم اکنون در ایران بر عکس است و یک رعیت دولت است و صد‌ها نفر دستور صادر ‌می‌کنند. خدا را شکر ‌می‌کنم که تا کنون حتی یک تخلف مهم نیز از دولت به اثبات نرسیده است، بنابراین امیدوارم مجلس همانطور که بر دولت نظارت ‌می‌کند به بقیه دستگاه‌ها همچون شهرداری نیز سری بزنند.
واقعا اگر احمدی نژاد را نداشتیم در این همه گرفتاری مملکت چگونه می شد بخندیم!!


۱ نظر:

ناشناس گفت...

من که نمیتونم به حرفهای این موجود بخندم

جستجو