۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

تصاویر جالب(6)

تصاویر جالب آخر این هفته:

1) يك عكاس هندي در صحنه‌اي خارق‌العاده موفق به ثبت تصويري از بزرگترين پروانه جهان در جاده‌اي در شمال شرق اين كشور شده است.به گزارش ايسنا پروانه « آتاكوس اطلس (Attacus atlas)» با طول بال 25 سانتيمتري در قلب هيمالياي شرقي توسط «ساندش كادور» به تصوير كشيده است.كادور اعتراف كرد: اين پروانه در زمان باز كردن بالهاي خود و قرار گرفتن در يك موقعيت دفاعي بيشتر از موقعيتي شبيه به حمله برخوردار بوده است.


2) به گزارش پارسینه،پایگاه اطلاع رسانی روستای شهید آباد در بخش معرفی این روستا می‌نویسد:
نام سابق این روستا تروجن نام داشت که این نام خود پیشینه تاریخی و کهن داشته و به دوران سادات مرعشی باز میگردد وزمانی نیز این سرزمین بعنوان تریجن یا تریجنه نامیده میشد و علتش به این سابقه بر میگردد که سرداری بنام فرخ خان با لشگریان بومی این مناطق با حمایت امیران و مالکان منطقه ، ترکان را دراین ناحیه مغلوب و لشگریان آنها را قلع و قمع کرد چون محل گرفتار شدن لشگریان ترک دراین جا بوقوع پیوست لذا نام این منطقه را ترکان گیر یا توران جیر و نهایتاً تروجن نامیده اند . بعد از پیروزی نظاام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایثارو نثار تعداد زیاد ی از شهیدان انقلاب به این نظام بنام روستای خوشنام شهیدآباد تغییر نام یافته است .روستای شهیدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهشهر در طول جغرافیایی 53 درجه و 29 دقیقه و عرض جغرافیایی 36 درجه و 42 دقیقه و در فاصله یک کیلومتری غرب بهشهر واقع شده است. این روستا از طرف شمال با روستای قره تپه و اراضی کشاورزی روستا و از طرف جنوب وصل به کوههای سلسله جبال البرز و از طرف شرق وصل به شهرستان بهشهر و از طرف غرب وصل به روستای کوهستان میباشد .

روستای شهید آباد


روستای شهید آباد


روستای شهید آباد


3) بعد از نصب بیلبورد لطفا به دسته گلتان یک نگاه بیندازید! تهران اتوبان رسالت مسیر غرب به شرق تقاطع قنبرزاده ، شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 5 و 40 دقیقه بعداز ظهر 
4) غفوری فرد پیش از رای دادن ببینید کجا سیر می کند...
5) رای دادن خاتمی در انتخابات مجلس سوژه نیک آهنگ کوثر برای طرح یک کارتون شده است
6) طیف بندی سیاسی  جالب دیدارگاه شفاف  در رابطه با مجلس نهم که در قالب تصویری ارائه نموده است

هیچ نظری موجود نیست:

جستجو