۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

مهین خانم پس چرا کسی به دیدنت نیامد؟

این نوشتار را در حال گریستن می نویسم. بعضی اوقات از خود می پرسم ما به کجا می رویم.مراسم خاکسپاری مهین شهابی دیروز (چهارشنبه) در یک فضای غریبانه هنری برگزار شد. نه خبری از مسوولی بود و نه خبری از هنرمندان به اصطلاح مردمی! مهین شهابی پیش از مرگ ,ماه ها روی تخت بیمارستان بود ولیکن خیلی هایی که باید به او سر می زدند ,نیامدند! او نیز مانند خیلی ها غریبانه رفت...مانند خیلی ها! دلم از این زمانه و سرزمین می گیرد!ما چقدر بی عاطفه و سنگ دل شده ایم! شاید  رسم زمانه و گرفتاری های روزمره ما را این چنین سخت وسنگی کرده است! مهین خانم از دست خیلی ها راحت شد!خیلی از کسانی که در این سال ها به او بی مهری کردند و حتا حالی از او نپرسیدند...شنیده ام مهری ودادیان نیز سخت بیمار است و غریب و بی کس در یکی از بیمارستان های تهران بستری است! ما ایرانی ها فقط در فرهنگ مداری و هنرپروری ادعا داریم وگرنه طبلی توخالی بیش نیستیم!
تصاویر خاکسپاری غریبانه مهین شهابی که برگرفته از قدیمی ها است را در ادامه نوشتار ببینید
باز  معرفت و مرام  دیدارگاه ارزشمند قدیمی ها که هنرمندان پیشکسوت را فراموش نمی کند...در این مراسم به جز چند هنرمند واقعی و با معرفت , کسی از هنرمندان پر ادعا را در این مراسم نمی یافتید(تصاویر بیشتر را می توانید در دیدارگاه قدیمی ها بنگرید.)







فردوس کاوياني و کاظم هژير آزاد و محمد ابهري در مراسم تشييع پيکر شادروان مهين شهابي
پوري بنايي یکی از هنرمندان قدیمی سینما که  در ارتباط با هنرمندان پیشکسوت بسیارفعال است



۶ نظر:

دوما گفت...

منتظر بودیم که در مورد خانم ودادیان بنویسید که خوشبختانه محقق شد.
حیف از این روزگار که خواهی نخواهی ما را با خود خواهد برد.
زیرا نگران نباش که هر چه هست در آن دنیاست...

مهدي جهانديده گفت...

تاسف بر انگيز بود
روحشان شاد و قرين رحمت باد

ناشناس گفت...

سلام آقای رفعتی
این مطلب شما در سایت بالاترین تا حالا 64 امتیاز گرفته...ممنون از توجهتون به این هنرمند
اینم لینک مطلبتون
http://balatarin.com/permlink/2010/8/26/2168967

آی سودا گفت...

واقعا تاسف داره

lموجودی به نام گاف گفت...

ممنون از لطفت. درستش می کنم. مشکل از اینه که یه هاست بدون فیلتر استاندارد در این کشور یافت می نشود! به روزم با گاف از نوع دلتنگی!

fadayemam گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.

جستجو